loading...
عاشقان بارسلونا
amirhossinyari بازدید : 3 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

باشگاه بارسلونا پس از اطلاع از حکمی که فیفا طی آن باشگاه را به دلیل تخلفات خرید بازیکنان بین المللی زیر 18 سال، از خرید بازیکن در دو بازه نقل و انتقالات محروم کرده بود، درخواستی را برای کمیته تجدید نظر فیفا ارسال کرد. طی این تقاضا، باشگاه درخواست تعلیق محرومیت نموده بود.

در این رابطه، آقای لری ماسندن، ریاست کمیته تجدید نظر فیفا، با در نظر گرفتن محرومیت اعمال شده بر باشگاه، پیچیدگی این موضوع، زمان آغاز مراسم رای گیری آتی (اول جولای 2014) و با توجه به این نکته که کمیته تجدید نظر فیفا در موقعیتی قرار ندارد تا زودتر از این موعد، تصمیمی جدی درباره اصل موضوع اتخاذ کند، به این نتیجه رسید که رسیدگی به درخواست تجدید نظر نهایی باشگاه برابر این حکم در دادگاه قضایی ورزشی، تا زمانی پیش از موعد رای گیری آتی به تعویق افتد.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


با توجه به آنچه گفته شد، ریاست کمیته تجدید نظر فیفا اطمینان داد که اقدامات مربوط به تجدید نظر، به شکلی مناسب و کافی انجام می شود و در عین حال، تمام حقوق باشگاه نیز محترم شمرده خواهد شد.

amirhossinyari بازدید : 3 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مدافع آرژانتینی بارسا که در تمرین روز سه شنبه، به طور جداگانه به تمرین پرداخت، در این جلسه نیز تیم را همراهی کرد. در حالی که سرخیو بوسکتس تمرینات خاصی را طبق برنامه دنبال می کرد.

تیم اصلی بارسا به منظور آماده سازی برای سفر روز یکشنبه به ویارئال در تمرینی که در زمین شماره 1 سیوداد اسپورتیووا برگزار شد، شرکت کردند. خاویر ماسکرانو درحالی برای برخی از تمرینات به بقیه تیم پیوست که روز سه شنبه را به تنهایی تمرین کرد. این بازیکن از ناحیه ماهیچه ساق پا در دیدار یکشنبه برابر اتلتیک بیلبائو آسیب دید. همانطور که برنامه ریزی شده بود، سرخیو بوسکتس به تنهایی مشغول به تمرین بود و باید دوباره در روز پنج شنبه به هم تیمی های خود بپیوندد.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


این تمرین با همراهی بازکنان بارسا ب به نامهای گریمالدو، سرخی گومس، سمپر، و جوردی ماسیپ به پایان رسید.

amirhossinyari بازدید : 1 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چهار سال از آخرین حضور بارسلونا در ال مادریگال می گذرد با دانستن این نکته که آنها برای ماندن در بالای جدول لیگ نیاز به پیروزی داشتند. همچنین آن بازی هم 35 امین بازی فصل بارسایی بود که از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بود.

تطابق بسیاری بین بازی ویارئال برابر بارسا در روز یکشنبه و دیدار ال مادریگال در تاریخ 1 می 2010 وجود دارد. درحال حاضر، تنها پیروزی برای بارسا کفایت می کند در بازی که 35 امین بازی فصل نیز است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


گل های مسی، ژاوی و بویان

تحت هدایت پپ گواردیولا، تیم در حالی به مصاف «زیردریایی های زرد» می رفت که در صدر جدول قرار داشت . آنها از جام حذفی حذف و در همان هفته نیز با باخت به اینتر میلان از لیگ قهرمانان کنار رفته بودند. با یک امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید، همه چیز به چهار بازی باقی مانده لیگ وابسته بود؛ کاتالان ها توانستند 4-1 و با گل های مسی (2)، ژاوی و بویان بازی را به نفع خود به پایان برسانند.

amirhossinyari بازدید : 4 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این هافبک بارسایی، ضمن اعلام اعتماد نسبت به هم تیمی هایش، از امیدواری نسبت به پایان دوران فوتبال مسی در بارسلونا سخن گفت.

آندرس اینیستا در مورد هم تیمی خود لئو مسی، گفت: «من هیچ شک و تردیدی در مورد لئو ندارم؛ او باید اینجا بازنشسته شود. او هرگز جایی بهتر پیدا نمی کند و بارسا هرگز بازیکنی دیگر مانند او پیدا نخواهد کرد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


اینیستا نگاه واقع بینانه به آینده تیم برای قهرمانی در لالیگا دارد، او در این باره می گوید: «اگر می خواهیم برای خود شانسی قائل باشیم، حتما باید هر چهار بازی باقی مانده خود را پیروز شویم! بدترین چیز در فوتبال این است که امور از دست شما خارج باشد». با این حال، او خاطرات مثبتی از موقعیت های مشابه در فصل 1992 و 1993 دارد. زمانی که او یک کودک بود، چگونه آن تیم رویایی در آخرین روزهای، به لطف شکست شگفت انگیز رئال مادرید در مقابل تنریف قهرمان لالیگا شد.

amirhossinyari بازدید : 1 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)
نیمار معتقد است که برای جا‌افتادن در ترکیب بارسلونا به زمان نیاز داشته ولی حالا آماده است تا بهترین بازی‌هایش را برای این تیم به انجام دهد.

این مهاجم برزیلی فصل گذشته از سانتوس به باشگاه بارسلونا منتقل شد و در طول این فصل، با مصدومیت‌های متعددی روبرو شد که او را از شرایط ایده‌آل دور کرد.

Neymar Jr

با این حال پس از به ثمر رساندن گل تساوی در بازی مقابل اتلتیکومادرید، نیمار مطمئن است که وی نقشی کلیدی در کسب جام برای بارسلونا خواهد داشت.

 

 
amirhossinyari بازدید : 0 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)


روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا امروز مطلع شده است که مهاجم تیم بوروسیا دورتموند " مارکو رویس " علاقه بسیار زیادی به پیوستن و بازی در باشگاه بارسلونا دارد .


ملی پوش آلمانی بوروسیا دورتموند حاضر است که به نیوکمپ بیاید , اما اعلام خبر ممنوع بودن فعالیت بارسا در بازار نقل و انتقالات غول های کاتالان را وادار کرده است تا در کمین این مهاجم ارزشمند قرار بگیرند , مقامات و سران بارسا هنوز هم امید دارند که می توانند فیفا را متقاعد سازند و این حکم را به حالت تعلیق در بیاورند اما بارسا نیز باید به فکر هزینه نقل و انتقال " مارکو رویس " نیز باشد.

amirhossinyari بازدید : 0 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)
فیفا به مدت 14 ماه بارسلونا را از هرگونه خرید بازیکن محروم کرده است که به این معناست در دو دوره نقل و انتقال آینده (تابستان 2014 و زمستان 2015) بازیکن جدیدی به جمع آبی اناری ها اضافه نخواهد شد.

محرومیت بارسلونا بخاطر عملکرد غیرقانونی این تیم در نقل و انتقال بازیکن در رده های نوجوانان بوده است. هر چند جزئیات این امر هنوز به طور کامل تشریح نشده است.

http://parsiup.com/upload/whn0_n_f_c_barcelona_jornada_1_barcelona_vs_manchester_city-7981899.jpg

این محرومیت هیئت رئیسه بارسلونا را درگیر مشکلات عدیده ای خواهد کرد و سوالات جدی را در مورد آینده بارسلونا مطرح می کند.

وضعیت قراردادهای از پیش آماده چه خواهد شد؟

 

amirhossinyari بازدید : 0 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)


باشگاه بارسلونا بدلیل امضای قرارداد غیر قانونی با ده بازیکن زیر 18 سال توسط فیفا به مدت یک فصل از فعالیت در بازار نقل و انتقالات محروم شد , کمیته انضباطی فیفا به بارسا 90 روز فرصت داده است تا تمامی این قضایا را روشن سازد و از اتهامات مربوطه تبرئه شود. هنوز محکومیت آنتونیو سانابریا تائید نشده است.



amirhossinyari بازدید : 0 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)
خاویر فائوس نایب رئیس باشگاه بارسلونا در صحبت هایی حملات و اتهام های اخیر به باشگاه بارسلونا را ناجوانمردانه خواند.

خاویر فائوس نایب رئیس باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اتهام های اخیر فیفا به باشگاه بارسلونا پیرامون شیوه مدیریت و نقل و انتقالات لاماسیا را قابل قبول ندانست و اذعان کرد که اتهامات چند سال اخیر به باشگاه متبوعش نمی تواند اتفاقی و یا از روی شانس باشد.

بارسا نیوز


"از نظر من اتفاقاتی که در چند سال اخیر پیرامون باشگاه ما رخ داده، اتفاقی نیست. ما در این سال ها قربانی اتهام های نا جوانمردانه ای شده ایم. برای مثال عده ای ابتدا قضیه دوپینگ را مطرح کردند و پس از آن به گواردیو لا و تیتو ویلانوا اتهام زدند. در یک سال اخیر نیز حملات متوجه لیونل مسی (اتهام مالیاتی ) و نیمار ( قرارداد با بارسلونا) بوده است. "

amirhossinyari بازدید : 0 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)
باشگاه بارسلونا : مشکل خاصی نیست ! فیفا را متقاعد می کنیم !


حکم سنگین فیفا علیه بارسلونا باعث نشده است که مسئولان این باشگاه احساس نگرانی زیادی داشته باشند.یکی از مسئولان بلند پایه بارسلونا به آ اس می گوید : فکر نمی کنم مشکل خاصی باشد.

بارسا نیوز


90 روز وقت داریم تا به فیفا توضیح بدهیم.این یک مسئله عادی است و ما توضیحات کافی را به آنها ارائه خواهیم داد. قرار نیست دو سال آینده بازیکنی جذب نکنیم ، این جریمه فقط یکساله است.مسئولان بارسا از همین امروز در حال جمع اوری مدارک لازم برای دفاع از خود در مقابل این حکم هستند.

amirhossinyari بازدید : 0 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)
پیکه احتمالا حدود یک ماه دور از میادین خواهد بود.


جرارد پیکه در بازی شب گذشته بارسلونا و اتلتیکومادرید دچار مصدومیت شدیدی شد و مجبور شد نشسته بر ویلچر ورزشگاه نیوکمپ را ترک کند.

بارسا نیوز


تصاویری از پیکه پس از مصدومیت را مشاهده می کنید.

 
amirhossinyari بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا نسبت به حکم محرومیت صادر شده توسط فیفا اعتراض خواهد کرد.
پس از آنکه چهارشنبه حکم عجیب فدراسیون جهانی فوتبال درمورد محرومیت باشگاه اسپانیایی در امر نقل و انتقالات برای مدت 2 دوره انتشار یافت، کاتالان ها واکنش نشان دادند.

بارسا نیوز

در بیانیه ای که توسط باشگاه مطرح ماتادورها انتشار یافت، عنوان شد به این حکم از طریق نامه نگاری با فیفا همچنین دادگاه بین المللی ورزش در سوئیس اعتراض خواهد شد.

amirhossinyari بازدید : 2 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان از جریمه نقدی و محرومیت 2 ساله باشگاه بارسلونا در امر نقل و انتقالات توسط فیفا به خاطر رعایت نکردن حقوق بازیکنان کم سن و سال حمایت کرد.

 

 

ولفگانگ نیرس باخ تصمیم اعلام شده فدراسیون جهانی فوتبال در مورد نقض حقوق نقل و انتقالات بازیکنان خردسال و نوجوان توسط بارسا را مثبت ارزیابی کرد.

 

بارسا نیوز

وی گفت: بدون بحث در نظر گرفتن این مسئله که حکم مذکور مربوط به چه باشگاهی است، من از توجه و حمایت فیفا در حقوق مربوط به کودکان و نوجوانان فوتبالیست حمایت و استقبال می کنم.

 

amirhossinyari بازدید : 0 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)


پاسخ رسمی و بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا به حکم اعلام شده توسط فدراسیون بین المللی فوتبال " فیفا " و فدراسیون فوتبال پادشاهی اسپانیا

بارسا نیوز


این باشگاه بنابر رای صادره از سوی کمیته انضباطی فیفا اعلام تجدیدنظر خواهد کرد و در صورت نیاز در دادگاه داوری و ورزشی ( TAS ) از حقوق باشگاه و پاک بودن باشگاه بارسلونا دفاع خواهد نمود.

amirhossinyari بازدید : 0 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

روزنامه ال موندو دیپورتیوو :





حملات موشکی به بارسا

فیفا فعالیت بارسا , در بازار نقل و انتقالات را تا تابستان 2015 ممنوع اعلام کرد

بالاترین سازمان فوتبال در دنیا برعلیه بارسلونا تحریم های نامتناسبی به منظور قراردادهای غیرقانونی با بازیکنان 16 و 18 ساله اعلام کرد

 

amirhossinyari بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

فدراسیون جهانی فوتبال دیروز آبی اناری ها را از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی بعدی محروم کرد.
یک/ آنچه ساعاتی پیش از سوی فیفا به باشگاه بارسلونا ابلاغ شده و رسانه های ورزشی و شبکه های اجتماعی را در سراسر جهان به شدت تحت تاثیر قرار داده است، اتفاق بی سابقه ای محسوب نمی شود.

بارسا نیوز


پیش از این نیز باشگاه های آ.اس رم، سیون، پورتسموث، چلسی و پورت واله با حکم ممنوعیت از حضور در فصل نقل و انتقالات از سوی فیفا جریمه شده اند و جالب اینجاست که در تمامی این موارد، فدراسیون جهانی فوتبال در نهایت یا از حکم خود صرف نظر کرده و یا به طور کلی آن را لغو کرده است.

 
amirhossinyari بازدید : 2 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

باشگاه چلسی امیدوار بود که مدافع برزیلی خود " داوید لوئیز " را در تابستان امسال به بارسا بفروشد اما با این حکم فیفا و ممنوعیت هرگونه خرید و فروش بازیکن برای بارسلونا این انتقال غیر ممکن شده است.

بارسا نیوز


بعد از تساوی 1-1 بارسا برابر اتلتیکو مادرید در مرحله رفت یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام کرد که بارسا تا سال آینده حق فعالیت در بازار نقل و انتقالات را ندارد , این حکم درحالی اعلام شد که باشگاه بارسلونا پیشتر گفته بود این تابستان بیشترین تغییرات را در تیم خواهیم دید.

amirhossinyari بازدید : 0 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

عامل انتقال آلن هالیلویچ جوان معتقد است که هالیلویچ تابستان به کاتالونیا خواهد رفت . ژان لوئی روپونت وکیل آلن هالیلیویچ در مصاحبه ای ابراز داشت هالیلویچ بازیکن کروات دینامو زاگرب بدون در نظر گرفتن ممنوعیت نقل و انتقالات توسط فیفا تابستان به بارسلونا می رود .

بارسا نیوز


وکیل آلن در مصاحبه اش با خبرنگاران در ایستگاه رادیویی Rac1 بسیار آرام و بدون استرس سخن میگفت . در ادامه میتوانید بخشی هایی از مصاحبه ی وکیل هاللیویچ را مطالعه بفرمایید . همچنین در مورد بازیکنان قرضی بارسلونا نیز صحبت شده است .

amirhossinyari بازدید : 0 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

محرومیت و ممنوعیت اعمال شده توسط فیفا بر بارسلونا به دلیل اعمال غیر قانونی در به خدمت گرفتن بازیکنان زیر سن قانونی ( 18 سال ) میتواند وضعیت بازگشت بازیکنان قرض داده شده توسط بارسلونا را نیز تحت تاثیر قرار دهد .

بارسا نیوز


باشگاه بارسلونا قصد دارد رافینیا را به نیوکمپ باز گرداند . رافینیا بازیکن آکادمی بارسلونا و برادر تیاگو آلکانتاراست که به صورت قرضی به سلتا ویگو منتقل شده است . کادر مربیگری بارسلونا معتقد است از روز اول بازگشت رافینیا این بازیکن قادر خواهد بود در ترکیب اصلی بارسلونا به میدان برود .

amirhossinyari بازدید : 0 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)


لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا پس از افشای اطلاعاتی در مورد تحریم فیفا بر ضد بارسلونا در نقل و انتقالات به دفاع از باشگاه کاتالانی پرداخت .خوان لاپورتا در توییتر خود پیامی برای دفاع از باشگاه سابقش منتشر کرد .

بارسا نیوز


متن پیام : این باشگاه در طول تاریخ رهبر جهان در امر ورزش بوده است .

amirhossinyari بازدید : 1 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)


تیم فوتبال بارسلونا پنجاهمین بازی خود را با هدایت سرمربی خود، خراردو مارتینو پشت سر گذاشت. مارتینو از این پنجاه بازی توانست 37 پیروزی، 8 تساوی و 5 شکست را در کارنامه خود ثبت کند.

خراردو مارتینو پنجاهمین حضور خود بروی نیمکت تیم فوتبال بارسلونا را با هدایت تیمش در بازی دیشب مقابل اتلتیکو مادرید پشت سر گذاشت. سرمربی آرژانتینی بارسا چهارم مرداد ماه به هواداران معرفی شد و پس از آن، وی توانست بارسا را به قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا برساند و مرادنش نیز در تعقیب اتلتیکو و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان و لالیگا هستند. آبی اناری ها همچنین در فینال جام حذفی هم باید با تیم دیگر مادریدی، رئال دیدار کنند.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


آمار با برترین ها رقابت می کنند

آمار و ارقام بارسا با هدایت مارتینو به 37 پیروزی، 8 تساوی و 5 شکست در دیدار های رسمی خلاصه می شود. مردان تاتا تا کنون 136 گل به ثمر رسانده اند (2.7 گل در هر بازی) و 37 گل نیزدریافت کرده اند (0.7 گل در هر بازی).

amirhossinyari بازدید : 0 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)


مدافع مرکزی بارسا در جریان بازی دیشب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید، دچار آسیب دیدگی از ناحیه لگن شد و دقیقه ده بازی جای خود را به مارک بارترا داد.

پس از گذشت تنها ده دقیقه از دیدار دیشب بارسا مقابل اتلتیکو مادرید، جرارد پیکه پس از نبرد با دیگو کاستا بر سر مالکیت توپ، به سختی به زمین خورد. این بازیکن پس از احساس دردی شدید در ناحیه کمر خود درخواست تعویض کرد. مارک بارترا نیز به جای او وارد زمین شد. جهت مشخص شدن میزان دقیق آسیب دیدگی، این مدافع تحت آزمایشات کامل قرار خواهد گرفت.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


داستان آسیب دیدگی در این دیدار به همین مورد ختم نشد. دیگو کاستا نیز قبل از گذشت نیم ساعت از زمان بازی دچار آسیب دیدگی شد. او دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ پای خود شد.

amirhossinyari بازدید : 1 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)


ژاوی هرناندس پس از دیدار دیشب مقابل اتلتیکو از تلاش همه جانبه تیم برای پیروزی در دیدار امشب سخن گفت و تاکید کرد که هنوز هم امید فراوانی برای صعود وجود دارد.

تساوی یک بر یک بارسا مقابل اتلتیکو در ورزشگاه نیوکمپ تکلیف تیم صعود کننده را نا مشخص گذاشت و ژاوی درباره این دیدار گفت: «هنوز تیم صعود کننده مشخص نیست. باید سعی کنیم تا در زمین حرف گلهایی به ثمر برسانیم تا بتوانیم پیروز نهایی این رقابت باشیم». کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا افزود: «نتیجه برای ما خوب نیست اما بارسا به انداره کافی خوب بازی کرد تا شایسته پیروزی باشد. ما شانس گلزنی بیشتری داشتیم اما آنها سازماندهی بسیار قدرتمندی در دفاع داشتند و هیچ فضایی در اختیار ما نمی دادند».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


هافبک ارزشمند بارسا در ادامه گفت: «بارسا باید با خونسردی کار را در بازی برگشت دنبال کند». بازی برگشت نیز روز چهارشنبه، بیستم فروردین، یاعت 23:15 تعیین شده است. ژاوی درباره تیم مادریدی اینطور اظهار نظر کرد: «اتلتیکو تیم بسیار قدرتمندی است و پیدا کردن فضای خالی بین مدافعین آنها در نیمه نخست بازی، برای ما بسیار دشوار بود. در نیمه دوم هم ما سه یا چهار موقعیت بسیار خوب داشتیم». او افزود: «متاسفانه آنها گل بسیار زیبایی به ثمر رساندند».

amirhossinyari بازدید : 0 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)


کمیته انضباطی فیفا، فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا را به دلیل نقص قوانین مربوط به ترانسفر‌های بین المللی بازیکنان و حق ثبت قرارداد و بستن قرارداد با بازیکنان زیر ۱۸ سال، جریمه کرد.

طبق بیانیه فیفا، بارسلونا تا تاریخ 15 ژوئن 2015 (انتهای فصل بعد)، حق خرید هیچ بازیکنی نخواهد داشت و علاوه بر آن، محکوم به پرداخت 450 هزار فرانک می باشد.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


منتظر اخبار تکمیلی باشید.

amirhossinyari بازدید : 0 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا ساعت 14:30 (به وقت ایران) روز جمعه 11 آوریل در مقر یوفا در شهر نیون سوییس برگزار خواهد شد

 

به گزارش وب سایت رسمی یوفا، لوییس فیگو مسئول قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و وظیفه قرعه کشی لیگ اروپا را نیز چیرو فرارا بر عهده دارد.
بارسا نیوز


دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روزهای سه شنبه 22 آوریل و چهارشنبه 23 آوریل برگزار می شود و بازی های برگشت در روزهای سه شنبه 29 آوریل و چهارشنبه 30 آوریل برگزار خواهد شد.

amirhossinyari بازدید : 0 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)
مارک بارترا اظهار داشت که بارسلونا تمام توانش را برای شکست دادن اتلتیکو مادرید به کار خواهد گرفت.

 

دیشب و از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، بلوگرانا در ورزشگاه خانگی خود نتیجه ای بهتر از تساوی 1 - 1 مقابل اتلتیکو مادرید نصیبش نشد.

مارک بارترا که در دقیقه 11 مسابقه به جای جرارد پیکه مصدوم وارد میدان شد، گفت: "1 - 1 بهترین نتیجه ممکن نیست، اما ما بعد از گل آنها خوب واکنش نشان دادیم. اتلتیکو تیم فوق العاده ای دارد. ما تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا این نتیجه را برگردانیم."

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/1396370785_692722_1396380326_album_grande.jpg

این مدافع جوان همچنین برای هم تیمی خود، جرارد پیکه نیز بهترین ها را آرزو کرد و گفت: "امیدوارم پیکه هر چه زودتر ریکاوری کند. هنوز مشخص نیست که او می تواند در دیدار برگشت بازی کند یا نه. امیدواریم بتواند."

 

 
amirhossinyari بازدید : 0 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)
دروازه بان بلژیکی تیم آتلتیکو مادرید معتقد است که تیمش شانس زیادی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ دارد.


آتلتیکو مادرید در دیدار رفت خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا به تساوی یک بر یک رسید تا با کسب یک تساوی بدون گل در بازی برگشت نیز راهی مرحله بعد شود.

FC Barcelona 1-1 Atlético de Madrid


کورتوا در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: هواداران ویسنته کالدرون مثل همیشه آنجا حاضر خواهند بود و یار دیگر ما در داخل زمین خواهند بود.

amirhossinyari بازدید : 0 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)
مارتینو: بارسلونا پس از گل اتلتیکومادرید بهتر شد


خراردو مارتینو، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی یک بر یک شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در چارچوب دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:

بارسا نیوز


به نوع بازی که مقابل اتلتیکو به نمایش گذاشتیم، افتخار می‌کنم. اگر ما به همین روند بازی ادامه دهیم شانس‌هایی برای رسیدن به موفقیت خواهیم داشت.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
امید واریم وبلاگ خوبی را ارائه داده باشیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 92
  • بازدید کلی : 2,998
  • کدهای اختصاصی